Waar een droom is, is een weg.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ellen Rietveld - WaarBenJij.nu Waar een droom is, is een weg.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ellen Rietveld - WaarBenJij.nu

Waar een droom is, is een weg..

Blijf op de hoogte en volg Ellen

01 Januari 2013 | Nederland, Groningen

Terwijl iedereen zijn roes nog ligt uit te slapen, schrijf ik op deze Nieuwsjaarsdag het begin van mijn reisverslag. Het jaar dat voor me ligt voelt zo anders dan voorgaande jaren. Het opgejaagde gevoel wat drie jaar lang centraal stond in mijn gestructureerde leven door mijn werk te combineren met de master kinderfysiotherapie staat in contrast met het onbestemde gevoel dat ik nu heb. Wat een jaar geleden bij mij begon te kriebelen, ga ik waarmaken.. De ultieme vrijheid ervaren door met een backpack in het vliegtuig te stappen en vervolgens te gaan en staan waar je wil.. Ik ga het gewoon doen!! Onbetaald verlof gekregen, visa geregeld, huis (inclusief mijn lieve Puk en Zoef) onderverhuurd, backpack bijna ingepakt en natuurlijk een afscheidsfeestje geregeld! Straks een half jaar zonder mijn lieve familie en vrienden, iets wat ook nieuw voor me zal zijn. Maar niet iedereen hoef ik zo lang te missen; Ik zal 21 januari via Singapore naar Christchurch vliegen, om na twee maanden via Auckland naar Sydney af te reizen. Daar zal Anniek mij voor een maand komen opzoeken om samen van het avontuur te genieten. Dan restten er nog drie maanden die uiteindelijk nog wel vorm zullen krijgen ;) Via deze site houd ik jullie op de hoogte van mijn reisontwikkelingen. Je kan je aanmelden voor de nieuwsbrief als je dat leuk vindt!

Zo, ook dit kan afgestreept worden. En dan nu de dagen nog.. Nog 21!

  • 01 Januari 2013 - 13:43

    Nienke:

    Jahaaa...weer een stapje verder in de voorbereidingen! Heel gaaf en stoer!

  • 01 Januari 2013 - 14:03

    Ellen J:

    Hey lieve El.

    Ontzettend veel plezier met je reis, echt super dat je dit gaat doen!
    Geniet ervan en we zullen je verhalen volgen op deze site.

    Knuf El.

  • 01 Januari 2013 - 16:16

    Judith S (hihi):

    JAAAAAAAAAAAA!!!! JEUHEUUUUUJJJJJJ! Inschrijven nieuwsbrief Ellen... check!

  • 01 Januari 2013 - 16:48

    Juut:

    Jeeeeeeeej Ellen gaat op reis!! Zo trots op jou lieve zus!Ik heb me aangemeld hoor!

  • 01 Januari 2013 - 17:56

    Sas:

    Jaaa...ook ik heb me ingeschreven!! Wat ga jij t mooi hebben komend half jaar..en ik knal nog ff n half jaartje om dat opgejaagde gevoel kwijt te raken ;)
    Veel plezier topper<3!! Kusss

  • 01 Januari 2013 - 21:35

    Bas:

    Hee topper,

    Onwijs veel plezier!! Goed dat je dromen niet alleen maar dromen blijven!!

    XX

  • 01 Januari 2013 - 22:05

    Mama:

    Straks lees ik je verhalen; veel schrijven hoor! Ik hoop je reis zo echt mee te maken!
    Ik wens je heel veel geluk, plezier, mooie belevenissen en ontmoetingen en ik hoop dat je heel veel moois ziet. Dikke kus, mama

  • 02 Januari 2013 - 15:28

    Janna:

    Fantastisch meid! Vind het super mooi dat je de stap hebt genomen om er een half jaar tussenuit te gaan. Echt iets helemaal voor jezelf doen wat toch ook wel een klein beetje spannend is. Ga er enorm van genieten!!! Ben heel erg trots op je! :D

  • 06 Januari 2013 - 23:31

    Piet:

    Zo.. Ik heb je blog ook gevonden ! Dat wordt weer lezen !

  • 11 Januari 2013 - 20:20

    Elsbeth:

    Hey el!!!

    Super veel plezier de komende maanden! Ik ben benieuwd naar al je avonturen!
    Leuk dat je Sofia nog gezien hebt voordat je je reis begon. Tot over 6 maanden.
    Xx

  • 16 Januari 2013 - 12:50

    Mama:

    een volgende stap is gezet, je afscheidsfeestje is al weer voorbij! En het was zo supergezellig!
    Het wordt je wel moeilijk gemaakt om te vertrekken!
    Nu rest je nog een weekendje opruimen, regelen en de weg sneeuwvrij maken naar Schiphol!

  • 16 Januari 2013 - 21:34

    Hiske:

    Leuk je nog even gesproken te hebben, El!
    Veel succes de laatste dagen, en straks een hele toffe reis voor de boeg! Ik ga je volgen, wiehoe! Dikke kus!

  • 20 Januari 2013 - 19:21

    Gerbrich:

    Neem me mee! Neem me mee op reis!

  • 22 Januari 2013 - 17:16

    His:

    Nog ffies en dan begint het laatste deel van de heenreis... Succes met wachten en een hele goede reis nog! Xx

  • 23 Januari 2013 - 15:55

    Wieneke:

    Het is wachten op je app vanuit Christchurch, want je bent geland en je hebt een pickup geregeld!!!
    In Singapore viel je om van de slaap, appte je. Ik ben zo benieuwd naar de details van je eerste avonturen!
    Over avonturen gesproken..... vertrekken op maandagmorgen met code oranje op de Noordnederlandse wegen was ook al een hele onderneming! Ik heb het idee zo langzamerhand dat al die obstakels een beetje bij ons horen, het gaat nooit gewoon geloof ik!

  • 25 Januari 2013 - 09:50

    Suus:

    Waar een droom is altijd een weg!!!
    Zo zie je maar lieve Ellen....zzo zit je er ineens middenin : )!
    Rust, ruimte en alleen maar doen waar jij op dat moment voor kiest, super!
    DAt eb je na al dat harde werken en ploeteren wel verdiend.
    Jou kennende word het een groot avontuur.
    Ik ga je volgen...Veel plezier

    xxxx

  • 27 Januari 2013 - 09:55

    Sandea Kloosterman:

    Hey Ellen,

    Super om je droom waar te maken en dat wij via jij verslagen mee mogen dromen. Zet 'm op!

    X Sandra

  • 27 Januari 2013 - 16:33

    Judith:

    Waar blijft de update???? :) :) :) (no pressure ;))
Ellen

Hier kun je alles lezen over mijn zes maanden down under!

Actief sinds 01 Jan. 2013
Verslag gelezen: 721
Totaal aantal bezoekers 17698

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 24 Maart 2015

Zuid-Amerika

21 Januari 2013 - 23 Juli 2013

Backpacken in Nieuw Zeeland & Australie

Landen bezocht: